Schindler'de hepimiz müşterilerimiz, meslektaşlarımız, ticari ortaklarımız, rakiplerimiz, düzenleyicilerimiz ve içinde çalıştığımız toplumlarımızla etkileşimlerimizde en yüksek mesleki ve kişisel davranış etik standartlarında hareket etmeyi taahhüt ederiz.
Schindler olarak hedefimiz dünya çapında sektörümüzde en çok saygı duyulan şirket olmaktır. Bunu daha iyi ürünler ve benzersiz hizmetler sunarak, uzun süreli müşteri ilişkileri oluşturarak ve ilerleme ve gelişme açısından durmak bilmeyen bir tutkuyla liderler ve yenilikçiler olmaya devam ederek elde ederiz. Misyonumuz uzun dönemli değer oluşturmaktır.
Yapmayacağımız ve Schindler için çalışan birinin asla yapmasına izin vermeyeceğimiz şey hile yaparak kazanmaya çalışmaktır. Şirketimizde yolsuzluk veya kötü amaçlı işbirliğine, rüşvet teklif veya kabul etmeye veya herhangi bir şekilde dürüst olmayan uygulamalara yer yoktur. Bu durum güvenlik taahhüdümüz kadar vazgeçilmezdir. Schindler olarak ortak değerleri ve davranış kuralları olan bir ekibiz. En iyisi olarak birlikte kazanırız.
Başkan Silvio Napoli
Uyum Ağımız ticari yapımıza entegre olmuştur:
Grup Uyum Görevlisi İsviçre'de bulunur. Tüm bölgelerimizde tam zamanlı bir Bölgesel Uyum Görevlisi vardır: Amerika Kıtası, Çin, Asya Pasifik, Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Hindistan.
Bölge Uyum Görevlileri Kurumsal Uyumu birkaç ülkede uyum süreçlerini koordine ederek destekler: Latin Amerika, Güney Doğu Asya, Japonya ve Kore, Orta Doğu ve Kuzey Afrika, Avustralya ve Yeni Zelanda.
Dünya çapında her Schindler kuruluşunda Hukuk Bölümü, Finans Bölümü, İK veya İç Denetim Bölümünden bir Schindler yöneticisi Yerel Uyum Görevlisi görevi görür. Bunlar birincil yerel irtibat kişileridir, uyum aktivitelerini koordine ederler ve kendi pazarlarında "kritik uyum sesini" sağlarlar.
Jardine Schindler Güney Doğu Asya'da bir Ortak Girişimdir: Yerel bir hukuk danışmanı bölgedeki 12 ülke için Bölgesel Uyum Görevlisi görevi görür.
Dünya çapında 120'den fazla Uyum çalışanı
Schindler'de çalışanlar her seviyede Uyuma katılır.
90'lı yılların ortalarında dünya çapında bir Uyum Programı başlattık. Uyum risklerinden kaçınmak ve bunları kontrol etmek üzere "Üç E" kavramımıza uygun sistematik bir yaklaşım izlenir.
Uyum Programının Eğit evresinde uyum ihlalleri oluşmadan bunlardan kaçınmak üzere tasarlanmış faaliyetler ve süreçler uygulamaya konur.
Uyum Programının İncele evresinde olası ihlallerin işaretlerini ("Kırmızı Bayraklar") saptamak için süreçler uygulamaya konur.
Uyum Programının Uygulamaya Koy evresinde ihlal şüpheleri incelenir, düzeltici önlemler alınır ve sorumlu çalışanlara müeyyideler uygulanır.